Szanowni Państwo,

W dniu 23 listopada 2018 r. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii społecznej pod hasłem: „Mam czas rozmawiać (#mamczasrozmawiac)”. Jest to kontynuacja kampanii Krajowego Centrum ds. AIDS z 2017 r. o tym samym tytule i – podobnie jak ona – jest oparta na idei promowania międzypokoleniowego dialogu o zdrowiu rodziny, w tym HIV/AIDS i innych chorobach przenoszonych drogą płciową.

Działania kampanijne zostaną przeprowadzone na przełomie listopada i grudnia 2018 r., w dniach: 23-30.11.2018 r. – podczas Europejskiego Tygodnia Testowania oraz 1.12.2018 r. -podczas Światowego Dnia AIDS.

Listopadowa edycja kampanii kładzie przede wszystkim nacisk na dialog dotyczący konieczności testowania w kierunku HIV, ze szczególnym uwzględnieniem Europejskiego Tygodnia Testowania, w dniach 23-30 listopada 2018 roku.

Głównym celem wydarzenia jest zachęcenie do wykonania testu diagnostycznego w kierunku HIV, jak największej liczby osób. W tym czasie niektóre punkty konsultacyjno-diagnostyczne (PKD), zlokalizowane w 26 miastach w całej Polsce, wydłużą swoje godziny pracy. Aktualne godziny pracy oraz lokalizację danego punktu można sprawdzić na stronie internetowej: https://aids.gov.pl/pkd/ .

W ramach działań kampanijnych w listopadzie 2018 r. zaplanowano:

  • emisję spotu:
  1. w TVP – w dniach: 23.11-02.12.2018 r.
  2. komunikacji miejskiej: 24.11-01.12.2018 r., 15 województw
  3. sieci kin Helios – w dniach:  30.11-06.12.2018 r., 38 miast
  4. placówkach medycznych – w dniach: 23.11-01.12.2018 r., 12 województw
  5. na dworcach PKP – w dniach: 24.11-01.12.2018 r., 14 województw
  6. na internetowych portalach informacyjnych, takich jak: Wp.pl, Gazeta.pl.  – w dniu 01.12.2018 r.
  • działania informacyjno-promocyjne w Internecie, których  osią jest komunikacja w sieci, realizowana przez grupę ambasadorek i ambasadorów. Posty na Facebooku, Instagramie oraz wpisy na blogach uświadomią, dlaczego z bliskimi warto i trzeba rozmawiać o zdrowiu m.in.:
  1. Z. Izdebski- seksuolog i pedagog – wywiad dołączony do notatki prasowej w dn. 20.11 + udział w konferencji „Człowiek żyjący z HIV w rodzinie i społeczeństwie”
  2. Mamaginekolog – blogerka z pogranicza parentingu i medycyny – Nicole Sochacki-Wójcickej – wpis na Fb + relacja z wykonania testu w PKD Al. Jana Pawła II w Warszawie w dn. 23.11.2018 r.)
  3. Maria Seweryn – aktorka, mama w spocie przygotowanym przez Krajowe Centrum ds. AIDS – wpis na Fb
  4. Małgorzata Ohme – psycholog, pisarka i dziennikarka, wykładowca Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz redaktor naczelna serwisu internetowego Onet Kobieta  – wpis na portalu Ohme.pl oraz na Fb w dn. 27.11.2018 r.
  5. Katarzyna Woźniak bardziej znana jako autorka popularnego bloga Mama i stetoskop – wpis na Fb i Instagramie w dniu 28.11.2018 r.
  6. Viktoria Kruszczyńska – córka w spocie przygotowywanym przez Krajowe Centrum ds. AIDS – wpis na Instagramie w dn. 29.11.2018 r.
  7. Karolina Sobańska – the mad brunette, która swój kanał na YouTube  kieruje do osób stawiających na zdrowy tryb życia – emisja na vlogu w dniu 30.11.2018 r.

Na stronie internetowej kampanii dostępna jest informacja prasowa, plakat, baner oraz spot radiowy: https://mamczasrozmawiac.aids.gov.pl/mamczasrozmawiac-2/#mcrlink

 

Dostosowanie strony